[AC] Thunderbird - zdarzyl sie cud (nawet nie jeden)

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Pon, 26 Lip 2004, 11:31:07 CEST

Boski Cinek wrote:
> W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 07/26/2004
> 11:03 AM:
> www.mozilla.org/products/firefox i zobacz do jakiego adresu prowadzi
> "Downlad now! for Linux". I kto tu klamie?
> Jeszcze nie wierzysz? www.firefox.pl
> Mozesz tez do release notes zajrzec
> Do 0.9.2 sa zrodla, ale jest to wersja robiona z mysla o Windows.
> Dla GNU/Linux dalej obowiazuje 0.9.1

Ojej, bo błąd dotyczył windowsów więc po co przebudowywać na inne platformy? A źródełka są po to, żeby zwolennicy najświeższych numerków mogli mieć takie same jak windziarze :P
[...]
> A nie ma:P. Zajrzyj sobie do:
> ftp://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/thunderbird/releases/0.7.2/
> widzisz tam wersje pod GNU/Linux? Bo ja widze tylko zrodelka i
> wersje pod Windows.

Nie powinieneś tyle pić przed komputerem (c) Ty ;P

http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/thunderbird/releases/0.7.2/thunderbird-0.7.2-source.tar.bz2
http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/releases/0.9.2/firefox-0.9.2-source.tar.bz2

Źródła pod windows, dobre. Ilu windziarzy sobie to skompiluje? Oczywiście tar.bz2 jest natywnym windzianym rozszerzeniem archiwum ;)

> Nie powinines tyle pic przed komputerem;-).

W pracy jestem :P

P. S. Zawsze uważasz, że czarne jest białe? Ta dyskusja robi się bez sensu.

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org>