nvidia (było: Re: instalacja iptables i probelmy z zaleznosciami :( )

Bobby Spark sparky w servek.sparky.homelinux.org
Czw, 29 Lip 2004, 15:38:26 CEST

On Thu, Jul 29, 2004 at 03:22:13PM +0200, Stacho Pal wrote:

> Potrzebne, to taki dysk który noszę ze sobą
> reklamując PLD na różnych dziwnych 'sprzętach'.

> Niby racja, ale mam 'r128' i co wtedy?

> Jak akurat nie maiłem XFree-driver-nvidia i 'zwykły'
> instal się skończył jak napisałem.

> ? Nie kapuję.

> Bo X11-driver-nvidia dostarcza własny libGL.so ?

Trochę się chyba zaplątałem, sorx.
a poprostu większość tych sterowników ma wpisane Conflicts
w specu.
pewnie dlatego tak zrobili bo nvidia dostarcza własny OpenGL,
a inne potrzebują zwykłego, który jest w konflikcie z nvidia.

Ale żeby sprawdzić właśnie mając już X11-driver-nvidia
zainstalowałem X11-OpenGL-libGL i chodzi...
Już się w tym wszystkim gubię...

:wq

Sparky{PI]