instalacja iptables i probelmy z zaleznosciami :(

Pawel Koska pawel w artfan.net
Czw, 29 Lip 2004, 15:57:37 CEST

> heh... o tym by trzeba napisać w faq na stronce PLD :)
> ale czy ktoś tam jeszcze zagląda ?

Ja zagladam :)
W faq nalezalo by napisac jak wysylac nowa wiadomosc na pld-users-pl,
bo z tego co ja widze kolega (ten poprzedni) wpakowal sie do watku ze
Smyczami PLD :) (Moze chce taka smycza po tylku dostac ?? ;) )

Tak wiec gdy chcemy o cos zapytac to klikamy w programie pocztowym
Nowa Wiadomosc, a nie Odpowiedz ;)

No jesli to cos u mnie sie pokielbasilo to najmocniej przepraszam.

--
Pozdrowienia,
 Pawel Koska