nvidia (było: Re: instalacja iptables i probelmy z zaleznosciami :( )

Bobby Spark sparky w servek.sparky.homelinux.org
Czw, 29 Lip 2004, 15:58:07 CEST

On Thu, Jul 29, 2004 at 03:48:19PM +0200, Stacho Pal wrote:

> Czyli na siłę instalijemy X11-driver-nvidia
> i potem też na siłę X11-OpenGL-libGL??
w sumie można by...
ale jak dasz w poldku "na siłę" to nic nie da bo rpm nie da zainstalować
a X11-OpenGL-libGL chyba nie trzeba "na siłę", mi z nvidia się
zainstalowało bez problemów

jak tak bardzo chcesz to sciagnij X11-driver-nvidia
i zainstaluj rpm'em z potrzebnymi opcjami

:wq

Sparky{PI]