Błąd w dhcpcd

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Wto, 22 Cze 2004, 10:32:39 CEST

Witam,

Mam zainstalowane dhcpcd-1.3.22pl4-3.

Zauważyłem jeden, bardzo niemiły problem... Mianowicie jeśli zdarzy się pad
zasilania, po czym system startuje - sieć nie wstaje :-/ Dopiero pomaga
restart systemu (być może restart sieci też - ale procedurę przeprowadzałem
przez telefon przy użyciu siostry i nie było czasu zbadać dokładnie)...

Problemem jest pozostający plik /var/run/dhcpcd-eth0.pid

Czy nie można by na starcie systemu kasować w ogóle zawartości /var/run?
Wydaje mi się to dosyć sensownym rozwiązaniem, jako że chyba w tym katalogu
nie ma prawa się nic znajdować?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004