kernel: ip_conntrack: table full, dropping packet.

Łukasz Woźniak wozny99 w poczta.onet.pl
Śro, 23 Cze 2004, 01:45:54 CEST

22 czerwca 2004, 23:09:14, Linux napisal:

L> Witaj Eksploatorzy!

L> odpowie mi ktos na pytanie takie 0 co zrobic z takim czyms w logach:
L> kernel: ip_conntrack: table full, dropping packet. jest tam kernel-smp-2.6.5-1

L> dalem juz echpo 65535 /proc/sys/net/ipv4/ip_conntrack_max

mowie o 2.4 ale chyba na 2.6 jest podobnie
 cat /proc/net/ip_conntrack |wc -l
 ???
 przejrzyj co w tym siedzi moze ktos ma jakiegos wira i duzo polaczen
 generuje to zablokuj

--
Pozdrowienia,
Łukasz Woźniak                         wozny99 w poczta.onet.pl