klopoty z budowaniem kernela 2.6

Arkadiusz Chomicki duch w wla.pl
Pon, 15 Lis 2004, 21:35:07 CET

Dnia poniedziałek, 15 listopada 2004 19:43, Boski Cinek napisał:
> [...]
> fs/gfs/quota.c: In function `print_quota_message':
> fs/gfs/quota.c:952: warning: passing arg 3 of pointer to function makes
> integer from pointer without a cast
> fs/gfs/quota.c:952: error: too many arguments to function
> make[2]: *** [fs/gfs/quota.o] Error 1
> make[1]: *** [fs/gfs] Error 2
> make: *** [fs] Error 2
> błąd: Błędny status wyjścia z /var/tmp/rpm-tmp.16043 (%build)
>
> Mozna to jakos latwo obejsc? Quoty chyba nie potrzebuje (mam PLD na
> desktopie). Kernel buduje nastepujaco:
> ./builder kernel.spec --without smp --with preemptive

przytacze moja dopowiedz z pld-dev-pl:

Date: Sat, 6 Nov 2004 01:25:30 +0100 (CET)
From: duch w wla.pl
To: "PLD: Developers list (Polish)" <pld-devel-pl w pld-linux.org>
Subject: Re: kernel
   2 Shown    ~4 lines  Text

On Fri, 5 Nov 2004, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Wylacz w .config to, co sie nie kompiluje i sprawdz jeszcze raz.

powylaczalem nastepujące opcje i się skompilowalo:

CONFIG_CLUSTER=n
CONFIG_CLUSTER_DLM=n
CONFIG_CLUSTER_DLM_PROCLOCKS=n

CONFIG_LOCK_HARNESS=n
CONFIG_GFS_FS=n

jest chodzi o gfs to tez wystarczylo zmienic
w pliku fs/gfs/quota.c (linia 952)

tty->driver->write(tty, 0, line, len);
na
tty->driver->write(tty, line, len);

Pozdrawiam
ChomAr
--
  84-120 Władysławowo                       GG#: 420515