X'y po aktualizacji i nvidia

havner havner w smtp.kamp.pl
Pon, 15 Lis 2004, 21:55:43 CET

On Mon, Nov 15, 2004 at 08:14:25PM +0100, Łukasz Maśko wrote:

> Mi działa. Także może to coś u ciebie.

Mie generalnie tez. Uzywam 6.8 juz dluzszy czas i jest ok. Zwisy sie
zdazaja co prawda, ale to wina samej nvidia, mialem to zarowno na XFree
jak i na obu wersjach X11 (aczkolwiek skoro nie pamietam kiedy byl
ostatni to zakladam ze dawno temu)

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org