[Ac] Samba 3.0

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Śro, 24 Lis 2004, 01:58:24 CET

Adam Gapiński wrote:
> Osóbka znana jako Andrzej Zawadzki, wystukała:

> Nie wiem co robisz z sambą, ale 3.0.4 i bodajże 3.0.5 działały mi poprawnie
> (win98/XP, logowanie do domeny, wydruki)

Teraz już za dobrze nie pamiętam ale potrafiły trzymać pliki po
wylogowaniu (klientem był w2k) bug został zgłoszony i poprawiony - tylko
nie pamiętam kiedy...

Miałem też problem z modułem vscan - ale tego jeszcze teraz za mocno nie
potestowałem... (znaczy ludzie w pracy nie potestowali ;-) Tu problem
jest szerszy bo to i clamav mógł coś psuć...

> Dopiero ta 3.0.8 dała mi w kość :(

Może miło to związek ze zmianą w cups, które to implikowały zmiany w
sambie - to wyczytałem na liście samby. Developer cupsa podesłał łaty.

> pozdrawiam

Również
Dobranoc

--