mozilla - news nie wyśle i ch

Sob, 27 Lis 2004, 18:03:18 CET

Dariusz Laskowski napisał(a):

><http://republika.onet.pl/1,619,1,pomoc.html>

Eee - to ja wszystko wiem.
Tylko, że nie mam konta akurat na onecie. Tylko w domu (eu.org).
Task pozwala mi czytać wszystkie listy. Ale wysyłać już nie.
Może ktoś zna serwer news, z którego możnaby korzystać bez rejestracji.
Może być też rejestracja prywatna (task rejestruje tylko całe domeny).
--
WK