PLD i Chip

jerzy szczudłowski jerzy w jedwab.net.pl
Sob, 16 Paź 2004, 12:00:35 CEST

havner wrote:

> Poronionego? Cos Ci sie nie pomylilo? Znajdz mi dystrybucje, ktore nie
> nagdrywaja skryptow przy aktualizacji.

Chociażby Debian:

#v+
Przygotowanie do zastąpienia spamassassin 2.63-1 (wykorzystując .../spamassassin_3.0.0-1_all.deb) ...
Rozpakowanie pakietu zastępującego spamassassin ...
Konfigurowanie spamassassin (3.0.0-1) ...

Plik konfiguracyjny `/etc/init.d/spamassassin'
 ==> Zmodyfikowany (przez administratora lub skrypt) po zainstalowaniu.
 ==> Twórca pakietu zamieścił zaktualizowaną wersję.
   Należy wybrać jedno z pośród wymienionych poniżej działań:
    Y lub I  : zainstalowanie nowej wersji z pakietu
    N lub O  : zachowanie bieżącej wersji
      D      : pokazanie różnic pomiędzy wersjami pliku
      Z      : zatrzymanie tego procesu w celu rozeznania sytuacji
 Domyślnym działaniem jest zachowanie bieżącej wersji.
*** spamassassin (Y/I/N/O/D/Z) [domyślnie=N] ?
#v-

> A co jesli paczka to same skrypty? Perl'e, php'y itp.

W /etc/init.d ?

> Nienadgrywane maja byc tylko pliki konfiguracyjne o ile byly zmieniane
> (noreplace)

IMHO powinno być podobnie jak w Debianie, ponieważ na przykład w tej chwili
aktualizując "superstabilne" Ra, budzę się z ręką w nocniku i niedziałającym
rsyncd.