dźiwęk

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Wto, 14 Wrz 2004, 20:57:39 CEST

Dnia wtorek, 14 września 2004 20:41, Mateusz Potrykus napisał:
> Co mam zrobić, żeby działała mi karta muzyczna (moduł pasujący -
> i810_audio).
> Mogę prosić o dokładne komendy, jestem początkujący? :P

Mam kartę kompatybilną z i810, więc napiszę ci jak ja mam zrobione:

1. Instalujesz takie pakiety:

kernel-sound-alsa-2.6.7-3
alsa-lib-1.0.5-2
alsa-utils-init-1.0.5-3
alsa-utils-1.0.5-3

2. Do zawartości pliku /etc/modprobe.conf dopisz takie linijki:

alias char-major-116 snd
alias char-major-14 soundcore
alias sound-service-0-0 snd-mixer-oss
alias sound-service-0-1 snd-seq-oss
alias sound-service-0-3 snd-pcm-oss
alias snd-card-0 snd-intel8x0
options snd-intel8x0 enable=1

3. Po zapisaniu tego pliku robisz
depmod -a
a potem
/etc/rc.d/init.d/alsasound start
W tym momencie powinno ci załadować moduły.

4. Uruchamiasz alsamixer, podgłaśniasz co tam trzeba, potem uruchamiasz
jakiś program z dźwiękiem i słuchasz czy głośniki brzdąkają.

Jak dalej nie działa, piszesz tutaj. Jak działa, dopisujesz to do FAQ ;-)

Pozdrawiam.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498