Do PROCESORoznawcow dot. P4 oraz XEON

pbern@pbern.biz pbern w pbern.biz
Sob, 2 Kwi 2005, 11:19:31 CEST

On Sat, 2 Apr 2005, pszemaz WP wrote:

> Czy warto wydawac pieniazki na uzywany sprzet - plyta glowna + np. 2 x
> Xeon 1,8Ghz z 512kb cache, czy moze w nizszej cenie zakupic nowke
> plyte pod P4 z P4 3.0Ghz i 1MB cache?

lepiej 2 x xeon

> Czy rzeczywiscie taki P4 bedzie widziany w systemie jako 2 procesory
> (np w programie top)?

tak, ale sa to tylko takie 2 "niby procesory".

> Czy wogole pod P4 musze uzywac jader serii smp ?
jezeli masz p4 z HT to tak

> Jaka plyte polecacie, z takich juz lepszych i wydajniejszych..
> wazniejsza dla mnie stabilnosc niz tuning.
intela, zero tuningu 100% stabilnosci

nie napisales tylko do czego uzywasz tego servera...
a zmiana z tego co masz aktualnie (plyta na via + intel to sredni pomysl)
na p4 lub xeony da caiem sporego kopa...

nie wiem ile chcesz jeszcze wydac?

Pozdrawiam
Pawel Bernadowski
GG 3377, email kontakt w pbern.biz