K3b + nagrywarka DVD - brak growisofs

Michal Wisniewski mwisniew w wst-e.edu.pl
Sob, 2 Kwi 2005, 14:38:28 CEST

Hej,

Podpiołem nagrywarke DVD. I na starcie K3b dostaje:

Nie można znaleźć growisofs plik(ów) wykonywalnych
K3b wykorzystuje growisofs do zapisu płyt DVD. Bez zainstalowanego
growisofs nie będzie można zapisywać płyt dvd. Należy upewnić się czy
zainstalowano wersję co najmniej 5.10.
Rozwiązanie: Zainstaluj pakiet narzędziowy dla dvd+rw

Mam zainstalowane:

kernel-2.6.8-4.8
k3b-0.11.18-2
dvd+rw-tools-5.21.4.10.8-1

  growisofs --help
* growisofs by <appro w fy.chalmers.se>, version 5.21,

O co chodzi K3b? Czego moze mi brakowac?

--
Best regards,		Michal Wisniewski
        mwisniew w wst-e.edu(.)pl