K3b + nagrywarka DVD - brak growisofs

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Sob, 2 Kwi 2005, 15:54:25 CEST

On Saturday 02 of April 2005 14:38, Michal Wisniewski wrote:

> kernel-2.6.8-4.8
> k3b-0.11.18-2
> dvd+rw-tools-5.21.4.10.8-1

Ja też z "kopa" nie odpalilem nagrywarki

pokaż:
ls -al /usr/bin/growisofs
-rwxr-xr-x  1 root root 57768 2004-08-29 13:18 /usr/bin/growisofs

zobacz czy masz podobne prawa jak ja. Potem uruchom k3bsetup i sprawdź czy
masz odpowiednie uprawienia do nagrywania a na koniec wejdz do w programie to
tools -->k3bconfigure i sprawdz czy widać twoja nagrywarkę.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:0x3C1FB   Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics