Do PROCESORoznawcow dot. P4 oraz XEON

pszemaz WP pszemaz w wp.pl
Sob, 2 Kwi 2005, 21:39:55 CEST

> Nie rozumiem. http://sklep.komputronik.pl/katalog.php?kat=3142
> A może Ty mówisz o czymś zupełnie innym jak np. Intel Itanium?

OK! Moje niedopatrzenie, a wertowalem te strone :)

> Ale jeśli mówisz jednak o tym P4 z 64-bitowymi instrukcjami, to znowu musisz
> się zastanowić, czy czasem nie lepiej kupić Athlona 64, który jest tańszy i
> AFAIK lepszy.

No wlasnie jak tanszy, jak Athlon 64 3800+ ma w opisie ze taktowanie
zaledwie 2400MHz.. no i tylko 512kb cache.. czy on tez posiada 2
procki logiczne w sobie?

Jak te oznaczenia z AMD porownywac do Intelowych ? Jak Intel ma
napisane 3.0GHz no to ma takie wlasnie taktowanie.. a AMD oznacza
inaczej, a inne taktowanie..
Pozdrawiam!

--
Pozdrowienia,