K3b + nagrywarka DVD - brak growisofs

Michal Wisniewski mwisniew w wst-e.edu.pl
Nie, 3 Kwi 2005, 15:47:55 CEST

Lukasz Glebicki wrote:

> Ja też z "kopa" nie odpalilem nagrywarki
>
> pokaż:
> ls -al /usr/bin/growisofs
> -rwxr-xr-x  1 root root 57768 2004-08-29 13:18 /usr/bin/growisofs
>
> zobacz czy masz podobne prawa jak ja. Potem uruchom k3bsetup i sprawdź czy
> masz odpowiednie uprawienia do nagrywania a na koniec wejdz do w programie to
> tools -->k3bconfigure i sprawdz czy widać twoja nagrywarkę.
>
> pozdrawiam
No wiec tak:

Nagryware widac. k3b uruchamiam z sudo. Co ciekawsze jak odpale k3b z
poziomu usera to growisofs jest widoczne. Niestety dostaje SIGSEGV przy
probie wypalenia czegokolwiek. Na roocie wszystko w porzadku jezeli
chodzi o wypalanie CD-R / CD-RW.

s ls -al /usr/bin/growisofs
-rwxr-xr-x  1 root root 57764 2005-02-25 23:17 /usr/bin/growisofs

--
Best regards,		Michal Wisniewski
        mwisniew w wst-e.edu(.)pl