Walka z 2.0

Krzysztof Popławski stimoroll w ezakopane.pl
Śro, 6 Kwi 2005, 18:47:39 CEST

----- Original Message -----
From: "BeCe" <boski_cinek w o2.pl>
To: "PLD: Users list (Polish)" <pld-users-pl w pld-linux.org>
Sent: Wednesday, April 06, 2005 5:25 PM
Subject: Re: Walka z 2.0

Krzysztof Popławski napisał(a):
> Zainstalowałem PLD 2.0 i686.
> Instalowałem z płyt (9CD) no i nie mam pldconf.
>
> Jak to doinstalować , próbowałem z paczki, ale napisano że muszę mieć
> jeszcze paczki ..; i tu puste miejsce.

a probowales "poldek -i pldconf"?

> hmm
> Nie muszę chyba wspominać że jestem początkującym użytkownikiem :)

hmm, to moze zaczniesz od czegos prostszego (Fedora, Mandrake, Suse)?
PLD naprawde nie jest "user friendly" w normalny sposob. Jest przyjazne,
ale w dosyc specyficzny sposob. PLD trzeba najpierw znienawidzic, zeby
moc je pokochac;).

Trochę patriotycznie, trochę z głupoty a może lekko na przekór wolę walczyć
z PLD.
Przyjamniej szybko nauczę sie jak radzić sobie z problemami, a będzie mi to
baaardzo potrzebne.
Po za tym w MANDRAKE jak próbuje się zrobić coś po za tym co jest w paczkach
to są już duże
schody - a często okazuje się że standard z różnych przyczyn mi nie
odpowiada.
--
http://boskastrona.xhejn.org