pytanie

Kamil Kosiński paladine w op.pl
Śro, 6 Kwi 2005, 17:53:46 CEST

Chodzi głownie o to, że nie odpisuje się nad wiadomości no i przy okazji
wypadało by ciąć maile, a przynajmniej chociaż podpisy wycinać!
Ja się czyta tego maila? Strasznie, bo najpierw czytasz co ja napisałem,
a potem treść do której się odnoszę? Przeszkadza to, że połowa maila,
podpisy?
W tym problem, a nie w tym, że używasz takiego klienta poczty jakiego
używasz!