[OT] Sprzet - karta graficzna z wyjscie TV

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 6 Kwi 2005, 20:26:34 CEST

Dnia 06-04-2005, śro o godzinie 20:16 +0200, Miesiu napisał(a):
> Saluto!!!
>
> Prosze o oswiecenie - jak to jest z kartami z wyjsciem TV-out.
> Czy to wyjscie jest na zwykly kabel koncentryczny??

Nie, jeżeli przez kabel koncentryczny rozumiesz kabel antenowy. Karty
mają wyjście S-Video/Chinch

> Czy sa karty z wyjsciem SVHS??

Chyba chodziło Ci o S-Video. SVHS to standard zapisu na taśmie
magnetycznej obrazu.

> Jesli sa obie mozliwe wersje to ktora jest lepiej dziala
>  (sterowniki/programy)??

Znaczy obie ATI/NVidia czy coś innego? Jeżeli idzie o ATI to TV out
działa sensownie tylko na sterownikach od ATI (fglrx). Natomiast z
NVidią ciężko mi powiedzieć - podobno mniejsze problemy niż ATI sprawia.

Artur

zatem jeśli nie ma rozwiązania, to nie ma problemu.