BIOS & Linuks

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 7 Kwi 2005, 00:24:05 CEST

Dnia czwartek, 7 kwietnia 2005 00:13, l00natyk napisał:
[...]
> No tak to ja teraz powiem że mi fdd w laptopie dawno temu padło, musze
> płytkę startową robić? Na dysku nie mam miejsca ani partycji fat,
> drugiego dysku 2,5 tez nie.
Może masz możliwość odpalenia laptopa z pendrive'a na USB? Albo innego
flasha? Ja na przykład nie mam - ale wiem, że niektóre kompy mają. Jeśli
twój jest z tych "lepsiejszych" - wniosek się sam nasuwa. Jeśli nie - chyba
pozostaje start z płytki (dosemu nie pomoże niestety). Pozdrawiam.
--
Łukasz Maśko                                          ICQ: 146553537    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                          GG:   2441498    /\\