RE: upgarde AC - KDE przestało działać - jednak nvida :(

Łukasz Michalski l.michalski w ant.gliwice.pl
Czw, 7 Kwi 2005, 16:45:24 CEST

Powodem były jednak inne wersje kernel-nvidia oraz X11-driver-nvidia.

W jakiś cudowny sposób miałem działające X11.org z pakietem
XFree86-driver-nvidia w wer 6111 oraz kernel-driver-nvidia ver. 6111. Po
upgarde kernela powstał ten problem z KDE i do tego nie dało się tego
sterownika XFree bez --force odinstalować.

Informacja jakby ktoś wdepnął w podobne bagno.

pozdrawiam,
Łukasz