Czcionki

Wieslaw Kierbedz WieslawKierbedz w farba.eu.org
Czw, 7 Kwi 2005, 18:10:23 CEST

Piotr Pawełek napisał(a):

> [...]
No to się chwalę.

>Nie siedzę teraz przy maszynie - LCD to tylko praca :(
>ale wszelkie zabawy z fb kończyły się fiaskiem.
>Próbowałem z VESA, i rivafb niestety obydwie metody zawiodły...
>Niestety nie pamiętam dokładnie jaka płyta (na pewno Intel-a),
>zaś karta graficzna to coś koło GF4-400MHz, procesor P4 2,4GHz
>W poniedziałek mogę podać szczegóły.
>Any idea ?

Eee - to coś ci nie poszło.
Mam teraz vga=0x31A w grubie - czyt. vesa 1280x1024 (natywna
rozdzielczość matrycy), a foncik malutki - CONSOLEFONT=lat2-08.
Żyleta :).
Fbsplash załatwia niezgodność marginesów w konsoli - geometria ustawiona
dla X.
GF 256 DDR, abit KT7A, athlon 1.7XP zduszony do 1250MHz.
--
WK