dst cache overflow

Lukasz "S-K" Jarochowski L.Jarochowski w sanity.int.pl
Sob, 9 Kwi 2005, 00:11:20 CEST

Witam.

Właśnie zaliczyłem pad sieci, na który pomógł tylko twardy restart. Co
ciekawe, nic właściwie nie było modyfikowane, zmieniane, nic. Po prostu
serwerek zaczął logować ,,dst cache overflow'' i w końcu jego responsywność
tak spadła, że gubił ~70% pakietów które przez niego przechodziły.

Po restarcie wszystko działa jak trzeba. Trochę mnie niepokoi ta sytuacja,
bo szybki kurs przez guglownice powiedział mi, że możliwe jest że to będzie
się cyklicznie dziać :/ itp, właściwie żadnego rozwiązania nie znalazłem.

Dlatego jeśli ktoś z Was, się z tym spotkał byłbym bardzo wdzięczny za kilka
wskazówek jak się pozbyć tego błędu...

Pozdrawiam
ŁJ

--
Wszędzie słyszę krzyk. Cierpień nieustająca melodia....
GG:0x4BE039                  lukasz < w > sanity.int.pl