Walka z 2.0

Krzysztof Popławski stimoroll w ezakopane.pl
Sob, 9 Kwi 2005, 11:34:11 CEST

----- Original Message -----
From: "Kamil Kosiński" <paladine w op.pl>
To: "PLD: Users list (Polish)" <pld-users-pl w pld-linux.org>
Sent: Wednesday, April 06, 2005 6:41 PM
Subject: Re: Walka z 2.0

> Tak bez konkretów, to trudno wróżyć. Masz hotplug zainstalowane? Wykrywa
> urządzenie? Ładuje sterowniki?

Hotplug mam zainstalowe.
Wykrywa mi modem
Wsztstko z instrkucji z pl.docs.pld-linux.org przyjmuje bez błędu.

Szczegóły: po załadowaniu usbcore i ucid-hcd zapala mi się modem i myszka
(bo też mam na usb)
potem zgodnie z instrukcją mount i sprawdzam cat /proc/bus/usb/devices i jet
speedtouch

wszystko potem po kolei i nie wyskakuje błąd, ale mimo wszystko nie łączy
się z netem.

A oto wyciąg z logów:
#ppp
pppd 2.4.2 started by root
using interface ppp0
connect: ppp0 <-->/dev/pts/0
modem hangup
connection terminated

#user
modem_run version 1.3.1 started by root

#syslog
pppoa3 version 1.3.1 started by root
control thread rady
modem found!
pusb_claim_interface 1 failed

Na usb mam też myszkę ale ona działa bez prbolemu.

P.S. z pldconf poradziłem sobie : rpm -i --nodeps pldconf* i poszło
z POLDEK poradziłem sobie : vfjungle , source1=CD ...., alias..... etc -
opis z netu

Pozdrawiam

Wiźcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl