udev

Piotr Grymkowski carnage2 w go2.pl
Sob, 9 Kwi 2005, 16:03:58 CEST

On Sat, 09 Apr 2005 00:04:00 +0200
Artur Flinta <aflinta w at.kernel.pl> wrote:

> [aflinta w warp aflinta]$ rpm -q --whatprovides dev
> udev-046-1

Hmm, dobra pewnie się nie znam... ale napiszę com zrobił:
zainstalowałem udev-050
odinstalowałem dev (z --force, --N)
zmieniłem w /etc/udev/udev.conf wszystko z /udev/ na /dev
Niby wszystko ok itp. ale...
Nie może otworzyć konsoli przy starcie systemu (piszę z pamięci)....
No i jednak pół dnia straciłem żeby przywrócić wszystko tak jak jest....
Nawet w chroot'cie nie chciał nic robić bo wyskakiwał błąd w konsoli...
Napewno wszystko powinno ruszyć z palca???