Do PROCESORoznawcow dot. P4 oraz XEON

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pon, 11 Kwi 2005, 00:03:04 CEST

Dnia 10-04-2005, nie o godzinie 12:45 +0200, pszemaz WP napisał(a):
> [...]

A czym się różni Opteron 1xx od Athlona64? Z mojego doświadczenia nie są
to tak spektakularne róznice jak Celeron vs PIV.

> 117.  [AMD][940] Płyta Tyan Tiger K8W S2875ANRF
>
> Pytanie zasadnicze:
> Czy jest juz wersja PLD 2.0 dla 64bit procesorow?

Coś tam jest, coś tam działa, nawet 9 miesięcy temu działało :) Ale nie
ma kilku rzeczy przydatnych na desktopach.

> Czy poprostu musialbym zainstalowac jak dla AMD zwyklego, bo patrzylem
> na ftp.iso... i nie widze zeby cos bylo dla a64 ?

Potrzebujesz rescue CD dla AMD64, i stawiasz system tak jak za pomocą
każdego innego rescue :)

> Jesli juz bede wydawal pieniazki chce to zrobic z rozwaga i
> przyszlosciowo ze tak powiem, wiec jesli Opteron jest przyszlosciowym
> rozwiazaniem, to skusze sie na nie.
> Czekam na wasze rady i opinie. Pozdrawiam!

No ja bym powiedział, że nie tyle przyszłościowym, co obowiązującym od
jakiegoś czasu, bo Athlon MP chyba nie jest tu konkurencją? A
potrzebujesz faktycznie dwuprocesorowe rozwiązanie?

Artur

zatem jeśli nie ma rozwiązania, to nie ma problemu.