OT- Co polecicie z WiFi...

Jurek jwjurek w poczta.onet.pl
Pon, 11 Kwi 2005, 11:03:51 CEST

Witaj Sławomir,

W Twoim liście datowanym 11 kwietnia 2005 (09:53:01) można przeczytać:

SK> Niektore maja :-) Aczkolwiek tak jak zauwazyles wystarczy ap z antena
SK> dookolna lub jakims sektorkiem nieekranowanym z tylu. Aczkolwiek nie
SK> wszystkie ap maja tryb repeator.

Sorki ,że się wcinam ale dopiero od tygodnia zaczełem przygode z
wireless więc troszke nie bardzo łapie jeszcze, o jakie wam straty
sygnału chodzi jeden pisze o 10% drugi o 25 % . Wiec jak na
interfejsie karty sieciowej u
klienta pokazuje mi 57 % sygnału to zgodnie z waszą nomenklaturą mam
43 % strat na sygnale. Juz podniosłem klientowi
antene. Ale chciałbym wiedzieć o czym sie mówi. Bo troszke mnie
skołowało. Bo to łącze jest cienkie u mnie  zgodnie z tym co piszecie.
U mnie anteny sie widzą i odległośc miedzy nimi to 200 mb. A po podniesieniu
anteny  w interfejsie karty sieciowej pokazuje mi sygnał ok 70 %. Więc rozumiecie
skąd moje wątpliwości - dopiero zaczynam. Z tego by wymikało ze trzeba
szukać problemu w kablach antenowych , antenach , złaczkach bo to
mało. A klient szczęśliwy.

--
Pozdrowienia,
 Jurek                            mailto:jwjurek w poczta.onet.pl