Do PROCESORoznawcow dot. P4 oraz XEON

pbern@pbern.biz pbern w pbern.biz
Pon, 11 Kwi 2005, 11:42:16 CEST

On Mon, 11 Apr 2005, pszemaz WP wrote:

> Roznica pomiedzy plyta 1- a 2-procesorowa z tej serii Tyana to ok
> 150zl, tyle to znajde.. narazie planuje obsadzic 1 gniazdo, a z czasem
> drugie. No chyba ze Athlon ma tez kilka fabryk jak Intel i tez puszcza
> kilka roznych serii tego samego modelu procesora.. ?
> Pozdrawiam!
Optymista z Ciebie... ja kupilem w jednej firmie plyte na 2 cpu.. do tego
2 procesory (w tej samej firmie za jednym razem) i okazalo sie ze roznica
pomiedzy nimi to 9 wersji... dzialac to dzialalo.. ale oczywiscie plyta
raportowala blad.. (dopuszczalna jest roznica 1 versji).

dopiero wymiana jednego z procesorow pomogla.

Pozdrawiam
Pawel Bernadowski
GG 3377, email kontakt w pbern.biz
sprzedam Toshibe Tecra S1 - www.pbern.biz/tecra/