Do PROCESORoznawcow dot. P4 oraz XEON

pszemaz WP pszemaz w wp.pl
Pon, 11 Kwi 2005, 11:50:28 CEST

> Optymista z Ciebie... ja kupilem w jednej firmie plyte na 2 cpu.. do tego
> 2 procesory (w tej samej firmie za jednym razem) i okazalo sie ze roznica
> pomiedzy nimi to 9 wersji... dzialac to dzialalo.. ale oczywiscie plyta
> raportowala blad.. (dopuszczalna jest roznica 1 versji).

:)

No ale chyba nie 2 AMD?
Wiem cos o tym, bo ja mam obecnie 2 x PIII i z tym tez mialem
problemy.

Powroce tutaj jeszcze do tego RescueCD zeby nie pisac juz kolejnego
posta. Bylem na ftp.rescuesc.pld-linux.org i nie ma tam obrazka dla
amd64, tylko na zwykle amd. Czy to od tego mam zaczac w razie czego? I
ewentualnie jak potem z przejsciem z adm na amd64?
Pozdrawiam!

--
Pozdrowienia,
 pszemaz WP