PPC+Adaptec 2940UW+SEAGATE ST34520W = strasznie wolny transfer (dodatkowe info)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 11 Kwi 2005, 13:24:57 CEST

Dnia poniedziałek, 11 kwietnia 2005 13:18, SP napisał:
[...]
> Do biosu kontrolera (Ctrl-A) zajrzałeś?
> Tam można było ustawiać transfery.

Na PowerMac-u ten BIOS nie jest odpalany!!! Przypominam, że włożyłem zwykły
"PC-towy" konrtoler w Apple PowerMac 9500. Prawdopodobnie to jest problem -
dlatego pytałem, czy da się to stuningować już z poziomu systemu.
--
Łukasz Maśko                                     ICQ:             146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                     GG:               2441498