dst cache overflow

Lukasz "S-K" Jarochowski L.Jarochowski w sanity.int.pl
Pon, 11 Kwi 2005, 13:27:37 CEST

Jacek Konieczny napisał(a):
> Sprawdziłeś chociaż tcpdumpem co się dzieje? Takie objawy to często
> efekt różnego robactwa na komputerach (głównie Windows XP) w LAN.

Sprawdziłbym gdyby sytuacja się powtórzyła. Wtedy po prostu responsywność
systemu spadła do okolic zera i nie mogłem nic robić, musiałem zrestartować
maszynę. A po restarcie sytuacja się nie powtórzyła...

Jak się będzie dziać to samo, to na pewno sprawdzę tcpdumpem co się dzieje -
dzięki za wskazówkę.

Pozdrawiam
ŁJ

--
Wszędzie słyszę krzyk. Cierpień nieustająca melodia....
GG:0x4BE039                  lukasz < w > sanity.int.pl