2 problemy, z ktorymi nie moge sobie poradzic

Bartosz Janicki bjanic w poczta.onet.pl
Pon, 11 Kwi 2005, 20:45:07 CEST

Witam,

Szukalem odpowiedzi w google i na tym forum, ale niestety nie znajduje lub cos zle robie. Jestem poczatkujacym uzytkowikiem PLD, ale proszę mi nie mowic, żeby się przesiasc na Auroxa etc, bo ja wlasnie chce uzywac PLD, bo dobre bo polskie i wiem, ze tez da się go nauczyc.

Mam PLD 2.0 na athlonie zainstalowane glownie z sieci przez Poldka, ale wiecej info podam (proszę podpowiedzcie jakie info może być przydatne i jak to wykonac), gdy znowu się przelacze na PLD, bo na razie jeszcze z windy. Ale już niedlugo, mam nadzieje ;)

Moje problemy:

1. K3b, zainstalowalem Poldkiem i gdy probuje go skonfigurowac wyskakuje komunikat o bledzie z taka informacja
"Komunikat:
Brak plików biblioteki dla "libkcm_k3bsetup2.la" w ¶cieżce.
Możliwe przyczyny:
Podczas ostatniej aktualizacji KDE wyst±pił bł±d i moduł nie został
uaktualniony.
Moduł pochodzi spoza standardowej dystrybucji KDE i jest zbyt stary.
Proszę sprawdzić powyższe i spróbować usun±ć moduł, którego dotyczy bł±d.
Je¶li to się nie powiedzie, proszę skontaktować się z twórc± dystrybucji lub
administratorem systemu."

2. Nie mam dzwieku w systemie, chyba wogole, bo komputer caly czas milczy. Mam karte wbudowana w plyte glowna.

Gdy odpalam w konsoli aumix pokazuje się taki komunikat

"aumix:  bł±d podczas otwierania miksera"
Czym może to być powodowane??

A gdy wpisuje amarok wyrzuca cos takiego:

"# amarok
[amaroK loader] connecting to /root/.kde//socket-pld/amarok.loader_socket
[amaroK loader] amaroK not running. Trying to start it..
[amaroK::Plugin::Plugin()]
amarok: BEGIN [Playlist::Playlist(QWidget*, KActionCollection*, const
char*)]
amarok: [void Playlist::columnOrderChanged()]
amarok: END [Playlist::Playlist(QWidget*, KActionCollection*, const char*)]
amarok: [CoverFetcher::CoverFetcher(QObject*)]
amarok: [CollectionView::CollectionView(CollectionBrowser*)]
QMetaObject::findSignal:CollectionView: Conflict with
QListView::doubleClicked(QListViewItem*,const QPoint&,int)
amarok: [void CollectionView::renderView()]
amarok: [PLSloader] Started..
amarok: BEGIN [void App::applySettings(bool)]
amarok: BEGIN [PlayerWidget::PlayerWidget(QWidget*, const char*, bool)]
amarok: END [PlayerWidget::PlayerWidget(QWidget*, const char*, bool)]
amarok: BEGIN [void App::initEngine()]
amarok: [static QValueList<KSharedPtr<KService> > PluginManager::query(const
QString&)]
amarok: Plugin trader constraint: [X-KDE-amaroK-framework-version] >= 2 and
[X-KDE-amaroK-plugintype] == 'engine' and Name == 'aRts Engine'
amarok: [static amaroK::Plugin*
PluginManager::createFromService(KSharedPtr<KService>)] Trying to load:
libamarok_artsengine_plugin
amarok: [amaroK::Plugin::Plugin()]
amarok: [ArtsEngine::ArtsEngine()]
amarok:
amarok: PluginManager Service DUMP:
amarok: ---------------------------
amarok: name                          : aRts Engine
amarok: library                       : libamarok_artsengine_plugin
amarok: desktopEntryPath              : amarok_artsengine_plugin.desktop
amarok: X-KDE-plugintype              : engine
amarok: X-KDE-amaroK-authors          : (Mark Kretschmann)
amarok: X-KDE-amaroK-version          : 1
amarok: X-KDE-amaroK-framework-version: 2
amarok:
amarok: BEGIN [virtual void ArtsEngine::init(bool&, int, bool)]
[amaroK loader] timed out trying to contact to amaroK.
[amaroK loader] exiting.

[bartek w pld bartek]# amarok: [void ArtsEngine::loadEffects()]
amarok: END [virtual void ArtsEngine::init(bool&, int, bool)]
amarok: END [void App::initEngine()]
amarok: Setting sound output to: Alsa
amarok: END [void App::applySettings(bool)]
amarok:
amarok: [PLSloader] Done!"

No i niestety nie mam dzwieku.

Z gory dziekuje za pomoc.