Duze obciażenie od mysql-4.1.10a-1

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Pon, 11 Kwi 2005, 21:25:17 CEST

witam grupe

hm, dzis zrobiłem sobie upgrejdzik ostatniej maszynki z ra do ac
i niestety mysql-4.1.10a-1 daje czadu ... load rosnie, dość znacznie,
mysqld zabija mi system  :(
panowie miał ktoś taki zagryz ?

dzis instalowane z ac main na kernelu 2.4.29-5
baze mam jedną, powiedziałbym  że mała, kilkanascie tabelek
do jakiegos serwisu

chwilowo dałem sobie do crona co 15 minut restart :)
od 20 do tej pory nabił load 23 ...

wiec ? pomocy ....

pozdrawiam

ide teraz moze cos nowszego zainstaluje z ready/test ...
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba