openvpn

Pawel Koska pawel w artfan.net
Pon, 11 Kwi 2005, 22:19:25 CEST

Dnia poniedziałek 11 kwiecień 2005 16:40, Marcin Bukowiecki napisał:

> Czy do odpalonego servera openvpn może się podpiąć kilku użytkowników?
> W chili obecnej jest tak, że zalogowanie drugiego usera powoduje wywalenie
> tego co już był zalogowany...

Mi jakoś to działało jak ustawiałem połączenia po UDP. Chociaż pamiętam że
były jakieś problemy z tym, jakieś timeout, czy coś podobnego, dlatego
zrezygnowałem z UDP na rzecz połączenia po TCP.
Jednak jak ustawiałem połączenie po TCP to jest właśnie problem by było kilka
połączeń na jeden port.

Pozdrawiam,
Paweł