2 problemy, z ktorymi nie moge sobie poradzic

Pon, 11 Kwi 2005, 22:21:36 CEST

Osóbka znana jako Bartosz Janicki, wystukała:

> Moje problemy:
>
> 1. K3b, zainstalowalem Poldkiem i gdy probuje go skonfigurowac wyskakuje
> komunikat o bledzie z taka informacja "Komunikat:
> Brak plików biblioteki dla "libkcm_k3bsetup2.la" w ¶cieżce.
> Możliwe przyczyny:
> Podczas ostatniej aktualizacji KDE wyst±pił bł±d i moduł nie został
> uaktualniony.
> Moduł pochodzi spoza standardowej dystrybucji KDE i jest zbyt stary.
> Proszę sprawdzić powyższe i spróbować usun±ć moduł, którego dotyczy bł±d.
> Je¶li to się nie powiedzie, proszę skontaktować się z twórc± dystrybucji
> [...]
U mnie działa:
$ rpm -qa | grep k3b
k3b-plugin-decoder-wave-0.11.22-1
k3b-plugin-decoder-mad-0.11.22-1
k3b-0.11.22-1

Co do tej biblioteki, to jakoś u mnie jej chyba(?) nie ma...

pozdrawiam