Gnome 2.10 i menu

Kamil Kosiński paladine w op.pl
Pon, 11 Kwi 2005, 23:19:18 CEST

Dnia 11-04-2005, pon o godzinie 23:05 +0200, Robert 'dzeus' Graużenis
napisał(a):
> Popróbowałem Gnome 2.10 z ready, a dokładnie gnome-menus:
> znikneła kategoria Inne, gdzie zawsze leżał XTerm, teraz nigdzie go nie
> ma, grip też wypadł z Dźwięk i obraz; ten typ tak ma czy to jest jeszcze
> niedopracowane (gnome-menus)?
Po pierwsze w gnome-menus nie ma kategorii "Dźwięk", jest tylko "Dźwięk
i obraz". gnome-menus jest dużo prostsze od applnk i jeśli bardziej Ci
się układ menu z applnk podobał, to wróć do niego.
Czy gnome-menus jest niedopracowane? Według mnie nasze desktopy są
"niedorobione", ale takie mają pozostać, bo mają być zgodne z
PLD-doc/vfolders. Problem jest taki, że gnome-menus nie kuma kilku
pldowych kategorii. Rozwiązania są dwa. Pierwsze, to poprawiać desktopy,
a drugie to poprawić gnome-menus. Ogólnie stanęło na tym, że trzeba
poprawić gnome-menus, żeby rozpoznawało nasze kategorie. Miałem się tym
już dawno zająć, ale jakoś się zabrać za to nie mogę.
A więc na razie, żeby mieć wszystko w menu proponuję tymczasowo (albo na
stałe jeśli wolisz bardziej rozbudowane menu) wrócić do applnk.
A najlepiej to zrób patcha na gnome-menus (tak żeby kategorie łapał, ale
nie zmieniał układu menu) i podeślij mi, bo z freetzem nie damy rady
wszystkiego robić na raz.

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux,org