Duze obciażenie od mysql-4.1.10a-1

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Wto, 12 Kwi 2005, 09:08:03 CEST

On Mon, 11 Apr 2005, Michal Abramowicz wrote:
> hm, dzis zrobiłem sobie upgrejdzik ostatniej maszynki z ra do ac i
> niestety mysql-4.1.10a-1 daje czadu ... load rosnie, dość znacznie,
> mysqld zabija mi system :( panowie miał ktoś taki zagryz ?
>
> dzis instalowane z ac main na kernelu 2.4.29-5 baze mam jedną,
> powiedziałbym że mała, kilkanascie tabelek do jakiegos serwisu
>
> chwilowo dałem sobie do crona co 15 minut restart :) od 20 do tej pory
> nabił load 23 ...

Ja mam drobny problem z mysql4.1 - mianowicie część zapytań, które do tej
pory natychmiastowo były robione, zaczęły się ślimaczyć. Trochę obejściem
było porobienie indeksów w tabelach i od razu przyspieszyło do normalnych
prędkości, ale bez tego zapytania, które wcześniej wykonywały się grubo
poniżej sekundy, zaczęły się robić do 30 sekund...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost