Gnome 2.10 i menu

Kamil Kosiński paladine w op.pl
Wto, 12 Kwi 2005, 09:13:47 CEST

Dnia 12-04-2005, wto o godzinie 08:06 +0200, Robert 'dzeus' Graużenis
napisał(a):
> 			  ^^^^^^^^^^^^^^^
Faktycznie. Sorki. Za późno chyba było.

> Mnie się nie podoba to co tworzy applnk, wolę niestety to co generuje
Dlaczego niestety? Ja też wolę gnome-menus, bo w applnk jest za duży
bałagan przez ten nadmiar kategorii. Dotarcie do jakiegoś programu
zajmuje wieki ;)

> Gnome, jesli znajdę czas moge podłubać w gnome-menus.
Bardzo by było miło :)

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux,org