Access Point na PLD

Sławomir Kawała slwkk w alternatywa.net
Wto, 12 Kwi 2005, 14:09:18 CEST

Dnia Tue, 12 Apr 2005 13:46:21 +0200
The Undefined <undefine w aramin.net> napisal(a||e)s:

> raczej cf. z pendrivami bedziesz miec troche zabawy by doprowadzic do
> dzialania, pozatym cf-y.. chyba tansze ;)

Hmm czytalem, ze karty cf nie sa przystosowane do wielokrotnych
zapisow/odczytow i przy czestym uzytkowaniu szybko padaja... ile w tym
prawdy, tego sam niestety nie jestem w stanie stwierdzic. Natomiast
pendrive powinien byc juz zaprojektowany z mysla o czestych
zapisach/odczytach, dodatkowo pendrive 128mb to wydatek niewielki bo ok
50zl (czyli mniej wiecej tyle samo co karta cf), a i w razie potrzeby
nie problem kupic wiekszy... juz nie mowiac o porownywaniu szybkosci pd
z usb2 i takiej karcty cf.

ps. tak zdaje sobie sprawe, ze mozna projektowac system r/o , jak ktos
tu zreszta juz pisal... aczkolwiek trzeba sobie zycie ulatwiac ;)

--
pozdr. Slawek
JID: slwkk [at] alternatywa [dot] net