Access Point na PLD

Sławomir Kawała slwkk w alternatywa.net
Wto, 12 Kwi 2005, 14:49:46 CEST

Dnia Tue, 12 Apr 2005 14:12:47 +0200
Marcin Doliński <devel-pl w pld-dc.org> napisal(a||e)s:

> I właśnie to jest gigantyczne ułatwienie życia. Ustawienia trzymasz w
> profilach, jak się coś zjebie to robisz reboot i masz w dupie.

Ale taki system r/o jest chyba bardziej awaryjny ? Dajmy na to cos
chwilowo mocniej obciazy ram ... swapowac nie da rady bo system r/o i co
sie dzieje ? zwiecha ? Tu masz pendrive przy 128mb (ew. kupic 256) bez
problemu mozesz wygospodarowac troche miejsca na swap... to tylko
przyklad, moze sa jakies haki, o ktorych nie wiem. Generalnie wydaje mi
sie jednak, ze sam proces przerabiania distro, zeby pracowala only w
trybie r/o jest dosc pracochlonny ... nowe plyty obsluguja bootowanie z
usb, pld korzysta z initrd wiec all moduly do usb mozna sobie elegancko
poladowac, reasumujac imo stawianie systemu na pendrive jest
szczesliwszym pomyslem niz kombinowanie z karta cf.

--
pozdr. Slawek
JID: slwkk [at] alternatywa [dot] net