Walka z 2.0

Michal 'lipek' Lipka lipek w irc.pl
Wto, 12 Kwi 2005, 14:59:15 CEST

On Sat, 9 Apr 2005, Krzysztof Popůawski wrote:

> --===============1834704593==

a firmware Ci się ładuje modem_run ?
jeśli nie mrugają diody to raczej tak kiepsko
ja mam jeszcze moduł speedtch atm pppoatm
używam mgmt.o z windowsowych sterowników
większość jak w instrukcji - poza /etc/ppp/peers/neostrada - ten u mnie
wygląda tak:

debug
lock
noipdefault
defaultroute
asyncmap 0
lcp-echo-interval  2
lcp-echo-failure   7
sync
user "nazwa_uzytkownika w neostrada.pl"
noauth
holdoff 3
persist
maxfail 25
mru 1500
mtu 1500
plugin "pppoatm.so"
0.35

oczywiscie pap-secrets i chap-secrets ustawione
spróbuj - może pomoże
pozdrawiam

--
Michał 'lipek' Lipka