Access Point na PLD

kuba staskiewicz kuba w best.net.pl
Wto, 12 Kwi 2005, 15:06:03 CEST

On Tue, Apr 12, 2005 at 02:50:27PM +0200, The Undefined wrote:
> osobiscie wydaje mi sie ze akurat pendrive i inne cf to w srodku i tak
> to samo - roznia sie jedynie sposobem dostepu...
> chociaz oczywiscie moge sie mylic ;)

Dokladnie - roznica to chyba tylko interfejs i obudowa. Rowniez jestem
zwolennikiem CF - mozna to ladnie zamknac w obudowie i zaden kikut
z pudla nie wystaje. CF stosuje sie powszechnie jako dodatkowe nosniki
w Palmtopach i wszelkiego rodzaju PDA, gdzie sa na pewno bardziej
obciazane niz w systemie ktory bedzie sie jedynie raz na jakis
czas restartowalo. CF i odbowiednio duzo ramu, zeby swap nie byl
potrzebny to najlepsze rozwiazanie.

--
kub@ s.