Access Point na PLD

Sławomir Kawała slwkk w alternatywa.net
Wto, 12 Kwi 2005, 15:00:19 CEST

Dnia Tue, 12 Apr 2005 14:50:27 +0200
The Undefined <undefine w aramin.net> napisal(a||e)s:

> osobiscie wydaje mi sie ze akurat pendrive i inne cf to w srodku i tak
> to samo - roznia sie jedynie sposobem dostepu...

Jesli to prawda to nie bylo sprawy... sadzilem, ze pendrive to juz
troszke inna konstrukcja umozliwiajaca czeste zapisy/odczyty.

Generalnie przydala by sie mozliwosc zbudowania sobie np distro
pod router, umiescic ja na jakims nosniku pojemnym ok ~100mb i zeby
sie nie okazalo za rok/dwa, ze nosnik ten nadaje sie juz tylko do
powieszenia na scianie, a danych nijak nie odzyskamy...

Rzeczywiscie przydalo by sie zdefiniowac zywotnosc flashow wszelkiego
rodzaju... przyklad, ludzie maja odtwarzacze mp3 po kilka lat..
nagrywaja na nie jakies pliki non stop, odtwarzaja i to jeszcze jakos
dziala...

--
pozdr. Slawek
JID: slwkk [at] alternatywa [dot] net