Zmiana płyty głównej (sterowniki IDE) jak nie skończyć z unable to mount root fs ?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 14 Kwi 2005, 12:26:22 CEST

Dnia czwartek, 14 kwietnia 2005 12:18, Mateusz Korniak napisał:
[...]
> Da się zrobić tak aby przy starcie ładowane były steroniwki IDE z listy
> kilku aż do momentu aż załadawanie któregoś się powiedzie, a jeśli się
> nie powiedziedzie to ogólny ?
WYDAJE mi się, że dopisanie kilku sterowników do listy PREMODS w
pliku /etc/sysconfig/geninitrd powinno właśnie to załatwić.
--
Łukasz Maśko                                          ICQ: 146553537    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                          GG:   2441498    /\\