Zmiana płyty głównej (sterowniki IDE) jak nie skończyć z unable to mount root fs ?

Marcin Doliński devel-pl w pld-dc.org
Czw, 14 Kwi 2005, 14:06:04 CEST

On Thursday 14 of April 2005 13:58, Jacek Konieczny wrote:

> Wystarcza(ło?) ide_generic. Sprawdzone. Co prawda taki system bardzo
> kiepsko potem chodzi (brak DMA), ale do zrobienia initrd z właściwymi
> sterownikami wystarczy.
Najlepiej chyba mieć takie initrd z boku. Bo jak zmieni płyte na intelu pod p2
na płyte na intelu pod p4 to kontroler nadal jest piixem.

--
Marcin Doliński
PLD Linux Distribution