Apache-1.3.33 i php4?

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Pią, 15 Kwi 2005, 10:10:01 CEST

Dnia 15-04-2005, pią o godzinie 07:27 +0200, Bohdan R. Rau napisał(a):
> Witam
>
> Można to jakoś bezboleśnie zainstalować (php4 chce koniecznie Apache-2 i
> w tym miejscu nasze zdania się różnią) czy muszę jakieś dziwne rzeczy
> wyczyniać?

trzeba wyczyniac.
Ja ostatnio probowalem kompilowac wszystko ale byl problem.

potrzebowalem apache, niekoniecznie 1.3, ale php4 + phpmyadmina + mysql
4.0.x bo ten 4.1 jest do ....

nie da sie tak skonfigurowac mysqla zeby dzialal tak jak stary.

co mam powiedziec klientom, zeby przepisali jeszcze raz swoje strony, ja
mam im to przepisywac ? nie udalo mi sie uzyskac poprawnie pliterek z
mysqla 4.1 i zeby bylo uniwersalnie jak w 4.0. Wkladam iso dostaje iso,
wkladam utf dostaje utf itd.

TiweK