pppd problem. :(

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Pią, 15 Kwi 2005, 11:03:35 CEST

Witam!
Miałem mały access server pppd na Ra i tam wszystko działało
bez najmniejszych problemów. Przeniosłem konfigurację na AC
i 'prawie' działa, tzn. można się wdzwonić, połączenie ppp się
zestawia i działa, tylko po zakończeniu sesji nie jest 'ubijany'
demon pppd. W związku z tym nie można nawiązać kolejnej sesji.
Jest jeszcze tak, że jeśli połączenie jest z linuxa to wszystko OK,
nałatwiej zewiesza się ppp przy połączeniu z Windy i winmodemu.

Spotkał się ktoś z czymś podobnym?

Próbowałem ppp-2.4.2-7 z Ac jak i zbudowanego z cvs-u ppp-2.4.3-0.1,
kernel-2.6.11-6-4 .

--
pzdr
Stacho Pal