Tania używana karta graficzna 1280x1024x32 na panel LCD pod linux to ? :)

Pią, 15 Kwi 2005, 11:21:58 CEST

On Friday 15 of April 2005 11:03, Michal Koziorowski wrote:

> Jak nie interesuje cie 3d ani praktycznie jakosc 2d :))) To kum sobie
> jakiegos starego geforca lub rivke takie cos pewnie mozna dostac za 20
> zł :>

Jakoś 2D która mnie interesuja to wspomnianie wymogi obrazu, X-Video i może
działająca pod linuxem akceleracja operacji 2D.

Riva TNT 32/64 MB spełnia powyższe wymagania ?

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright