Re[2]: Tania używana karta graficzna 1280x1024x32 na panel LCD pod linux to ? :)

Sławek Owoc slawek w ignatianum.edu.pl
Pią, 15 Kwi 2005, 11:30:38 CEST

> Jakoś 2D która mnie interesuja to wspomnianie wymogi obrazu, X-Video i może
> działająca pod linuxem akceleracja operacji 2D.

> Riva TNT 32/64 MB spełnia powyższe wymagania ?

na pewno tak, ale za 30zl http://www.agh.edu.pl/nbb/files/71957.html
masz matroxa ... a to jakbys porowywal mercedesa z duzym fiatem ;)
Tylko nie iwem czy to jest wersja Dual Head - sadzac po cenie pewnie
nie ... wiec nie ma jakotakiego wyjsca na drugi monitor a tym samym
TV.

--
Pozdrowienia,
 Sławek Owoc